edoc

Items where contributor is "Fritz, Tizian Marco"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Item Type | Refereed | No Grouping
Jump to: 2019 | 2017 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012

2019

Fritz, Tizian Marco and von Schnurbein, Georg. (2019) Beyond Socially Responsible Investing: Effects of Mission-Driven Portfolio Selection. Sustainability, 11 (23). pp. 1-15.

2017

von Schnurbein, Georg and Fritz, Tizian. (2017) Benefits and Drivers of Nonprofit Revenue Concentration. Nonprofit and Voluntary Sector Quarterly, 46 (5). pp. 922-943.

2015

Fritz, Tizian M. and von Schnurbein, Georg. (2015) Nonprofit Organizations as Ideal Type of Socially Responsible and Impact Investors. ACRN Oxford Journal of Finance and Risk Perspectives, 4 (4). pp. 129-145.

von Schnurbein, Georg and Fritz, Tizian and Mani, Steve. (2015) Social Impact Bonds. CEPS Forschung und Praxis, 13. Basel.

von Schnurbein, Georg and Fritz, Tizian. (2015) Eufori Study – Country Report Switzerland. Luxemburg.

Fritz, Tizian and von Schnurbein, Georg. (2015) Mission Investing in Europe – A Meta-analysis. CEPS Working Paper Series, (5).

von Schnurbein, Georg and Fritz, Tizian. (2015) Addition statt Separation – Die ökonomische Theorie zu Mission Investing. In: Ressourcenmobilisierung durch Nonprofit-Organisationen. theoretische Grundlagen, empirische Ergebnisse und Anwendungsbeispiele. Linz, pp. 235-244.

2014

Fritz, Tizian Marco and von Schnurbein, Georg. (6 November 2014) Philanthropie für die Wissenschaft. Die Stiftung Schweiz. pp. 48-49. München.

von Schnurbein, Georg and Fritz, Tizian. (2014) Philanthropie für die Wissenschaft : wie Schweizer Stiftungen die Forschung unterstützen. CEPS Forschung und Praxis, 11. Basel.

2013

von Schnurbein, Georg and Tizian, Fritz. (11 January 2013) Folgen auf Worte auch Taten? Die Stiftung. pp. 58-59. München.

2012

von Schnurbein, Georg and Fritz, Tizian. (2012) Foundation Governance im Kontext von Reputation und Legitimation. Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen, 35 (1). pp. 60-74.