Hupka-Brunner, Sandra and Meyer, Thomas and Stalder, Barbara Elisabeth and Keller, Anita. (2011) PISA-Kompetenzen und Übergangswege: Ergebnisse aus der Schweizer TREE-Studie. In: Neue Jugend, neue Ausbildung? Beiträge aus der Jugend- und Bildungsforschung. Bielefeld, pp. 173-188.
Full text not available from this repository.
Official URL: http://edoc.unibas.ch/46422/
Downloads: Statistics Overview
Faculties and Departments: | 04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Gesellschaftswissenschaften > Fachbereich Soziologie > Sozialforschung und Methodologie (Bergman) |
---|---|
UniBasel Contributors: | Bergman, Manfred Max and Hupka-Brunner, Sandra and Meyer, Thomas and Stalder, Barbara Elisabeth and Keller, Anita |
Item Type: | Book Section, refereed |
Book Section Subtype: | Further Contribution in a Book |
Publisher: | Bertelsmann |
ISBN: | 978-3-7639-1140-0 |
Series Name: | Berichte zur beruflichen Bildung |
Note: | Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item |
Last Modified: | 26 Nov 2019 11:10 |
Deposited On: | 26 Nov 2019 10:38 |
Repository Staff Only: item control page