edoc

PISA-Kompetenzen und Übergangswege: Ergebnisse aus der Schweizer TREE-Studie

Hupka-Brunner, Sandra and Meyer, Thomas and Stalder, Barbara Elisabeth and Keller, Anita. (2011) PISA-Kompetenzen und Übergangswege: Ergebnisse aus der Schweizer TREE-Studie. In: Neue Jugend, neue Ausbildung? Beiträge aus der Jugend- und Bildungsforschung. Bielefeld, pp. 173-188.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/46422/

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Gesellschaftswissenschaften > Fachbereich Soziologie > Sozialforschung und Methodologie (Bergman)
UniBasel Contributors:Bergman, Manfred Max and Hupka-Brunner, Sandra and Meyer, Thomas and Stalder, Barbara Elisabeth and Keller, Anita
Item Type:Book Section, refereed
Book Section Subtype:Further Contribution in a Book
Publisher:Bertelsmann
ISBN:978-3-7639-1140-0
Series Name:Berichte zur beruflichen Bildung
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item
Last Modified:26 Nov 2019 11:10
Deposited On:26 Nov 2019 10:38

Repository Staff Only: item control page