Browse by Basel Contributors ID
Jump to: Article | Working Paper ArticleKeller, Christopher and Döring, Anna K. and Makarova, Elena. (2023) Factors Influencing the Effectiveness of Serious Gaming in the Field of Vocational Orientation. Education Sciences, 13. p. 16. Keller, Christopher and Döring, Anna K. and Makarova, Elena. (2021) The Potential of Serious Games to Foster Learning among Children and Adolescents with Disabilities: A Systematic Review. Digital Culture & Education, 13 (2). pp. 6-36. Makarova, Elena and Keller, Christopher. (2019) Berufswahl von Schülerinnen und Schülern mit Serious Games fördern: Das Spiel like2be und seine Wirksamkeit. berufsbildung - Zeitschrift für Theorie-Praxis-Dialog, 180. pp. 14-16. Makarova, Elena and Keller, Christopher. (2019) Berufswahl von Schülerinnen und Schülern mit Serious Games fördern. Das Spiel like2be und seine Wirksamkeit. berufsbildung (180). pp. 14-16. Working PaperKeller, Christopher and Makarova, Elena. (2020) Berufliches Explorieren mit dem Serious Game like2be. |