edoc

Browse by Basel Contributors ID

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Item Type | Refereed | No Grouping
Jump to: 2021 | 2020 | 2019

2021

Keller, Christopher and Doering, Anna K. and Makarova, Elena. (2021) The Potential of Serious Games to Foster Learning among Children and Adolescents with Disabilities: A Systematic Review. Digital Culture & Education, 13 (2). pp. 6-36.

2020

Keller, Christopher and Makarova, Elena. (2020) Berufliches Explorieren mit dem Serious Game like2be.

2019

Makarova, Elena and Keller, Christopher. (2019) Berufswahl von Schülerinnen und Schülern mit Serious Games fördern: Das Spiel like2be und seine Wirksamkeit. berufsbildung - Zeitschrift für Theorie-Praxis-Dialog, 180. pp. 14-16.

Makarova, Elena and Keller, Christopher. (2019) Berufswahl von Schülerinnen und Schülern mit Serious Games fördern. Das Spiel like2be und seine Wirksamkeit. berufsbildung (180). pp. 14-16.