Ender, Andrea and Madlener-Charpentier, Karin. (2019) Modelle der (Sprach-)Bildung für jugendliche und junge erwachsene SeiteneinsteigerInnen. In: Mit Sprache Grenzen überwinden. Sprachenlernen und Wertebildungim Kontext des gesellschaftliche und politischen Wandels nach 2015. Münster, pp. 73-96.
Full text not available from this repository.
Official URL: https://edoc.unibas.ch/72904/
Downloads: Statistics Overview
Faculties and Departments: | 04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Sprach- und Literaturwissenschaften > Fachbereich Deutsche Sprach- und Literaturwissenschaft 04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Sprach- und Literaturwissenschaften > Fachbereich Deutsche Sprach- und Literaturwissenschaft > Kognitive Linguistik und Spracherwerbsforschung (Behrens, dt. Sprachw.) |
---|---|
UniBasel Contributors: | Madlener-Charpentier, Karin |
Item Type: | Book Section, refereed |
Book Section Subtype: | Further Contribution in a Book |
Publisher: | Waxmann |
ISBN: | 978-3-8309-4042-5 |
Note: | Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item |
Last Modified: | 28 May 2020 14:29 |
Deposited On: | 28 May 2020 14:29 |
Repository Staff Only: item control page