Stalder, Barbara Elisabeth. (2011) Berufsausbildung mit geringen Lesekompetenzen? Ergebnisse der Schweizer PISA-Folgestudie TREE. In: Kompetenzdiagnostik in der beruflichen Bildung – Probleme und Perspektiven. Frankfurt am Main, pp. 190-203.
Full text not available from this repository.
Official URL: http://edoc.unibas.ch/46425/
Downloads: Statistics Overview
Faculties and Departments: | 04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Gesellschaftswissenschaften > Fachbereich Soziologie > Sozialforschung und Methodologie (Bergman) |
---|---|
UniBasel Contributors: | Bergman, Manfred Max and Stalder, Barbara Elisabeth |
Item Type: | Book Section, refereed |
Book Section Subtype: | Further Contribution in a Book |
Publisher: | Peter Lang |
ISBN: | 978-3-631-61660-4 |
Series Name: | Berufliche Bildung in Forschung, Schule und Arbeitswelt |
Issue Number: | 7 |
Note: | Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item |
Last Modified: | 26 Nov 2019 10:47 |
Deposited On: | 26 Nov 2019 10:47 |
Repository Staff Only: item control page