edoc

Berufsausbildung mit geringen Lesekompetenzen? Ergebnisse der Schweizer PISA-Folgestudie TREE

Stalder, Barbara Elisabeth. (2011) Berufsausbildung mit geringen Lesekompetenzen? Ergebnisse der Schweizer PISA-Folgestudie TREE. In: Kompetenzdiagnostik in der beruflichen Bildung – Probleme und Perspektiven. Frankfurt am Main, pp. 190-203.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/46425/

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Gesellschaftswissenschaften > Fachbereich Soziologie > Sozialforschung und Methodologie (Bergman)
UniBasel Contributors:Bergman, Manfred Max and Stalder, Barbara Elisabeth
Item Type:Book Section, refereed
Book Section Subtype:Further Contribution in a Book
Publisher:Peter Lang
ISBN:978-3-631-61660-4
Series Name:Berufliche Bildung in Forschung, Schule und Arbeitswelt
Issue Number:7
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item
Last Modified:26 Nov 2019 10:47
Deposited On:26 Nov 2019 10:47

Repository Staff Only: item control page