No
Grob, Alexander and Schächinger Tenés, Leila T. and Bühler, Jessica C. and Segerer, Robin K..
(2019)
Erste Erkenntnisse zur Wirksamkeit früher obligatorischer Sprachdiagnostik- und Sprachfördermassnahmen bei Kindern mit Deutsch als Zweitsprache. Überprüfung mittel- und langfristiger Effekte der flächendeckenden Sprachstanderfassung vor und nach der obligatorischen Sprachförderung im Kanton Basel-Stadt im Hinblick auf schulische Entwicklungsverläufe zwischen 2009 und 2018.
Yes
Kahl, Tobias and Grob, Alexander and Segerer, Robin and Möhring, Wenke.
(2021)
Executive functions and visual-spatial skills predict mathematical achievement: Asymmetrical associations across age.
Psychological Research, 85 (1).
pp. 36-46.
Troesch, Larissa M. and Segerer, Robin and Claus-Pröstler, Nina and Grob, Alexander.
(2021)
Parental Acculturation Attitudes: Direct and Indirect Impacts on Children's Second Language Acquisition.
Early Education and Development, 32 (2).
pp. 272-290.
Möhring, Wenke and Klupp, Stephanie and Zumbrunnen, Rijana and Segerer, Robin and Schaefer, Sabine and Grob, Alexander.
(2021)
Age-related changes in children's cognitive-motor dual tasking: Evidence from a large cross-sectional sample.
Journal of Experimental Child Psychology, 206.
p. 105103.