edoc

Wie informieren sich junge Menschen während Covid-19 und welcher Stellenwert kommt dabei dem Service public zu? Eine Analyse von Gruppendiskussionen anhand der Grounded Theory

Graf, Nina Alexandra. Wie informieren sich junge Menschen während Covid-19 und welcher Stellenwert kommt dabei dem Service public zu? Eine Analyse von Gruppendiskussionen anhand der Grounded Theory. 2021, Master Thesis, University of Basel, Faculty of Humanities and Social Sciences.

Full text not available from this repository.

Official URL: https://edoc.unibas.ch/85070/

Downloads: Statistics Overview


Advisors:Autenrieth, Ulla
Committee Members:Rosenthaler, Lukas
Faculties and Departments:04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Künste, Medien, Philosophie > Fachbereich Medienwissenschaft
04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Fakultär assoziierte Institutionen > Digital Humanities Lab > Imaging software/databases (Rosenthaler)
UniBasel Contributors:Autenrieth, Ulla and Rosenthaler, Lukas
Item Type:Thesis
Thesis Subtype:Master Thesis
Thesis no:UNSPECIFIED
Thesis status:Complete
Last Modified:13 Nov 2021 05:30
Deposited On:12 Nov 2021 16:04

Repository Staff Only: item control page