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Marken als psychologische Kategorien = Brands as psychological categories : Möglichkeiten und Grenzen einer sozial-kognitiven Sichtweise : Potentials and Limits of a social cognition approach

Bless, H. and Greifeneder, R. and Wänke, M.. (2007) Marken als psychologische Kategorien = Brands as psychological categories : Möglichkeiten und Grenzen einer sozial-kognitiven Sichtweise : Potentials and Limits of a social cognition approach. In: Psychologie der Markenführung. München, pp. 31-40.

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Official URL: http://edoc.unibas.ch/dok/A5250864

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Faculties and Departments:07 Faculty of Psychology > Departement Psychologie > Ehemalige Einheiten Psychologie > Sozial- und Wirtschaftspsychologie (Wänke)
UniBasel Contributors:Wänke, Michaela and Bless, Herbert
Item Type:Book Section, refereed
Book Section Subtype:Book Chapter
Bibsysno:Link to catalogue
Publisher:Vahlen
ISBN:978-3-8006-3352-4
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item
Language:German
Last Modified:31 Dec 2015 10:44
Deposited On:22 Mar 2012 13:39

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