edoc

Serious Games in der schulischen Berufsorientierung: Ein Instrument zur Entdramatisierung von Geschlecht?

Makarova, Elena and Driesel-Lange, Katja and Lüthi, Janine and Hofmann, Monika. (2017) Serious Games in der schulischen Berufsorientierung: Ein Instrument zur Entdramatisierung von Geschlecht? In: Schule als Feld - Unterricht als Bühne - Geschlecht als Praxis. Weinheim, pp. 180-198.

Full text not available from this repository.

Official URL: https://edoc.unibas.ch/74656/

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:08 Cross-disciplinary Subjects > Institut für Bildungswissenschaften > Fachbereich Pädagogik > Bildungswissenschaften (Makarova)
UniBasel Contributors:Makarova, Elena
Item Type:Book Section, refereed
Book Section Subtype:Further Contribution in a Book
Publisher:Beltz Juventa
ISBN:978-3-7799-3728-9
e-ISBN:978-3-7799-4741-7
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item
Last Modified:27 Jan 2020 16:02
Deposited On:27 Jan 2020 16:02

Repository Staff Only: item control page