Makarova, Elena and Driesel-Lange, Katja and Lüthi, Janine and Hofmann, Monika. (2017) Serious Games in der schulischen Berufsorientierung: Ein Instrument zur Entdramatisierung von Geschlecht? In: Schule als Feld - Unterricht als Bühne - Geschlecht als Praxis. Weinheim, pp. 180-198.
Full text not available from this repository.
Official URL: https://edoc.unibas.ch/74656/
Downloads: Statistics Overview
Faculties and Departments: | 08 Cross-disciplinary Subjects > Institut für Bildungswissenschaften > Fachbereich Pädagogik > Bildungswissenschaften (Makarova) |
---|---|
UniBasel Contributors: | Makarova, Elena |
Item Type: | Book Section, refereed |
Book Section Subtype: | Further Contribution in a Book |
Publisher: | Beltz Juventa |
ISBN: | 978-3-7799-3728-9 |
e-ISBN: | 978-3-7799-4741-7 |
Note: | Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item |
Last Modified: | 27 Jan 2020 16:02 |
Deposited On: | 27 Jan 2020 16:02 |
Repository Staff Only: item control page