edoc

Herausforderungen sprachlichen und fachlichen Lernens: Sprachbildung für Seiteneinsteiger_innen und Implikationen für das heterogene Klassenzimmer

Ender, Andrea and Madlener, Karin and Winkler, Carola. (2019) Herausforderungen sprachlichen und fachlichen Lernens: Sprachbildung für Seiteneinsteiger_innen und Implikationen für das heterogene Klassenzimmer. ÖDaF-Mitteilungen, 35 (1-2). pp. 104-122.

Full text not available from this repository.

Official URL: https://edoc.unibas.ch/72906/

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Sprach- und Literaturwissenschaften > Fachbereich Deutsche Sprach- und Literaturwissenschaft
UniBasel Contributors:Madlener-Charpentier, Karin
Item Type:Article, refereed
Article Subtype:Research Article
Publisher:Vandenhoeck & Ruprecht
ISSN:2196-9167
e-ISSN:2197-6015
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Journal article
Identification Number:
Last Modified:23 Sep 2020 14:44
Deposited On:23 Sep 2020 14:44

Repository Staff Only: item control page