edoc

Items where contributor is "Hänggi, Christian"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Item Type | Refereed | No Grouping
Jump to: 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2015 | 2013 | 2011 | 2010 | 2009

2020

Hänggi, Christian. (2020) Pynchon's Sound of Music. Zürich.

2019

Hänggi, Christian. (2019) South Park: Trump, technology, and the uncanny. In: Make America Hate Again: Trump-Era Horror and the Politics of Fear. London and New York, pp. 141-151.

2018

Hänggi, Christian. (2018) The Pynchon Playlist: A Catalog and Its Analysis. Orbit: A Journal of American Literature, 6 (1). pp. 1-35.

2017

Hänggi, Christian. Pynchon's sonic fiction. 2017, Doctoral Thesis, University of Basel, Faculty of Humanities and Social Sciences.

2015

Hänggi, Christian. (20 November 2015) Das Wesentliche ist für die Augen unsichtbar. Magazin Greenpeace. Hamburg.

Hänggi, Christian. (21 April 2015) Die Märchen der Werbeindustrie. Magazin Greenpeace, 2 (1611-3462). pp. 50-55. Hamburg.

Hänggi, Christian. (2015) 'Harmonica, kazoo -- a friend.' Pynchon’s Lessons in Organology. In: America and the Musical Unconscious. New York, pp. 289-327.

2013

Hänggi, Christian. (2013) Werbung - ist ein werbefreier öffentlicher Raum Utopie? In: Greenpeace-Handbuch. Ratschläge und Einblicke für ein grüneres Leben. Zürich, pp. 493-495.

Hänggi, Christian. (2013) Lebenslauf. In: Bologna-Bestiarium. Zürich, pp. 185-189.

2011

Hänggi, Christian, ed. (2011) Resonance. Philosophy for Sonic Art. Peter Price. New York.

2010

Hänggi, Christian. (2010) Aporien der Gastfreundschaft: Philosophische Überlegungen zur Besetzung der Universität. In: Was passiert? Stellungnahmen zur Lage der Universität. Zürich, pp. 339-346.

2009

Hänggi, Christian. (2009) Hospitality in the Age of Media Representation. Think Media: EGS Media Philosophy Series. New York.

Hänggi, Christian. (2009) Gastfreundschaft im Zeitalter der medialen Repräsentation. eine Ökonomie des Geistes. Passagen Philosophie. Wien.