Bauer, Catherine and Trösch, Larissa and Aksoy, Dilan and Hostettler, Ueli. (2017) Kompetenzeinschätzungen, Beanspruchung und subjektive Bedeutung von Berufsanforderungen bei Lehrkräften mit Vorberuf. Lehrerbildung auf dem Prüfstand, 9 (1). pp. 123-143.
Full text not available from this repository.
Official URL: http://edoc.unibas.ch/57201/
Downloads: Statistics Overview
Faculties and Departments: | 07 Faculty of Psychology > Departement Psychologie > Society & Choice > Entwicklungs- und Persönlichkeitspsychologie (Grob) |
---|---|
UniBasel Contributors: | Trösch, Larissa |
Item Type: | Article, refereed |
Article Subtype: | Research Article |
Publisher: | Empirische Pädagogik |
ISSN: | 1867-2779 |
Note: | Publication type according to Uni Basel Research Database: Journal article |
Last Modified: | 05 Jul 2018 13:50 |
Deposited On: | 05 Jul 2018 13:50 |
Repository Staff Only: item control page