Mäder, Magdalena and Grunder, Hans-Ulrich. (2014) Andreas Müller: Die Schule schwänzt das Lernen. Und niemand sitzt nach. Bern: hep Verlag, 2013, 256 S. Bildung und Erziehung, 67 (3). pp. 376-379.
|
PDF
- Published Version
273Kb |
Official URL: http://edoc.unibas.ch/50595/
Downloads: Statistics Overview
Faculties and Departments: | 08 Cross-disciplinary Subjects > Institut für Bildungswissenschaften > Ehemalige Einheiten Bildungswissenschaften > Pädagogik (Grunder) |
---|---|
UniBasel Contributors: | Grunder, Hans-Ulrich |
Item Type: | Article, refereed |
Article Subtype: | Book Review |
Publisher: | Böhlau |
ISSN: | 0006-2456 |
e-ISSN: | 2194-3834 |
Note: | Publication type according to Uni Basel Research Database: Journal item |
Language: | English |
Identification Number: | |
edoc DOI: | |
Last Modified: | 20 May 2019 12:17 |
Deposited On: | 09 Jul 2018 15:42 |
Repository Staff Only: item control page