edoc

Items where Author is "Fritz, Kristine"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Item Type | Refereed
Jump to: 2017 | 2015
Number of items: 2.

2017

Fritz, Kristine and Schoenmüller, Verena and Bruhn, Manfred. (2017) Authenticity in branding – exploring antecedents and consequences of brand authenticity. European journal of marketing, 51 (2). pp. 324-348.

2015

Bruhn, Manfred and Fritz, Kristine and Schoenmüller, Verena. (2015) Warum teilen Individuen? – Eine empirische Untersuchung der Nutzungsmotive von Sharing-Dienstleistungen anhand der Self-Determination Theory. In: Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen. Strategische Ausrichtung von Kundeninteraktionen, Geschäftsmodellen und sozialen Netzwerken. Wiesbaden, pp. 611-630.

This list was generated on Wed Apr 24 01:03:07 2024 CEST.