edoc

Aufmerksamkeit und Freundlichkeit. Zur Geschichte des Kellnerberufs in der Schweiz zwischen Personalorganisation, Lebenswelt und Hotelgewerbe

Kuhn, Konrad. (2011) Aufmerksamkeit und Freundlichkeit. Zur Geschichte des Kellnerberufs in der Schweiz zwischen Personalorganisation, Lebenswelt und Hotelgewerbe. In: Kellner und Kellnerin : eine Kulturgeschichte = Cameriere e cameriera : una storia culturale. Cinisello Balsamo (Milano), pp. 355-381.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/dok/A6002631

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Gesellschaftswissenschaften > Fachbereich Kulturanthropologie
UniBasel Contributors:Kuhn, Konrad J.
Item Type:Book Section, refereed
Book Section Subtype:Further Contribution in a Book
Publisher:Silvana editoriale
ISBN:978-88-366-1925-2 (Silvana) ; 978-3-7065-4746-8 (Touriseum, doppelt vergeben)
Series Name:Tourism & museum
Issue Number:4
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item
Last Modified:04 Apr 2016 07:26
Deposited On:31 Jan 2014 09:51

Repository Staff Only: item control page