edoc

Der Effekt von Helvetismen und Mundart auf das Markenvertrauen in organischer Instagram-Werbung von Unternehmen

Iseli, Anja. Der Effekt von Helvetismen und Mundart auf das Markenvertrauen in organischer Instagram-Werbung von Unternehmen. 2022, Master Thesis, University of Basel, Faculty of Humanities and Social Sciences.

Full text not available from this repository.

Official URL: https://edoc.unibas.ch/91853/

Downloads: Statistics Overview


Advisors:Weder, Mirjam
Committee Members:Luginbühl, Martin
Faculties and Departments:04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Sprach- und Literaturwissenschaften > Fachbereich Deutsche Sprach- und Literaturwissenschaft > Germanistische Linguistik (Luginbühl)
UniBasel Contributors:Weder, Mirjam and Luginbühl, Martin
Item Type:Thesis
Thesis Subtype:Master Thesis
Thesis no:UNSPECIFIED
Thesis status:Complete
Last Modified:23 Dec 2022 05:30
Deposited On:22 Dec 2022 11:41

Repository Staff Only: item control page