edoc

Authentifizierungsstrategien sogenannter Influencer am Beispiel derbildbasierten Social Media-Plattform Instagram

Hrzibek, Tabea. Authentifizierungsstrategien sogenannter Influencer am Beispiel derbildbasierten Social Media-Plattform Instagram. 2019, Master Thesis, University of Basel, Faculty of Humanities and Social Sciences.

Full text not available from this repository.

Official URL: https://edoc.unibas.ch/73325/

Downloads: Statistics Overview


Advisors:Autenrieth, Ulla
Committee Members:Neumann-Braun, Klaus
Faculties and Departments:04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Künste, Medien, Philosophie > Ehemalige Einheiten Philosophie und Medienwissenschaft > Medienwissenschaft (Neumann-Braun)
UniBasel Contributors:Autenrieth, Ulla and Neumann-Braun, Klaus
Item Type:Thesis
Thesis Subtype:Master Thesis
Thesis no:UNSPECIFIED
Thesis status:Complete
Last Modified:14 Dec 2019 05:30
Deposited On:13 Dec 2019 14:14

Repository Staff Only: item control page