edoc

Social Bots und die Ökonomie der Aufmerksamkeit auf Instagram - Reichweite und Grenzen einer umstrittenen Praxis

Salzgeber, Lea. Social Bots und die Ökonomie der Aufmerksamkeit auf Instagram - Reichweite und Grenzen einer umstrittenen Praxis. 2018, Master Thesis, University of Basel, Faculty of Humanities and Social Sciences.

Full text not available from this repository.

Official URL: https://edoc.unibas.ch/70243/

Downloads: Statistics Overview


Advisors:Neumann-Braun, Klaus
Committee Members:Authenrieth, Ulla
Faculties and Departments:04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Künste, Medien, Philosophie > Ehemalige Einheiten Philosophie und Medienwissenschaft > Medienwissenschaft (Neumann-Braun)
UniBasel Contributors:Neumann-Braun, Klaus
Item Type:Thesis
Thesis Subtype:Master Thesis
Thesis no:UNSPECIFIED
Thesis status:Complete
Last Modified:19 Apr 2019 04:30
Deposited On:18 Apr 2019 08:11

Repository Staff Only: item control page