edoc

Klassische Musik und ihre Nutzung in der audiovisuellen Werbekommunikation

Pileggi, Cristina. Klassische Musik und ihre Nutzung in der audiovisuellen Werbekommunikation. 2016, Master Thesis, University of Basel, Faculty of Humanities and Social Sciences.

Full text not available from this repository.

Official URL: https://edoc.unibas.ch/63520/

Downloads: Statistics Overview


Advisors:Neumann-Braun, Klaus
Committee Members:Klug, Daniel
Faculties and Departments:04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Künste, Medien, Philosophie > Fachbereich Medienwissenschaft > Medienwissenschaft (Neumann-Braun)
UniBasel Contributors:Pileggi, Cristina and Neumann-Braun, Klaus and Klug, Daniel
Item Type:Thesis
Thesis Subtype:Master Thesis
Thesis no:UNSPECIFIED
Thesis status:Complete
Place of Publication:Basel
Publisher:Universität Basel
Number of Pages:95
Related URLs:
Last Modified:24 Aug 2018 04:30
Deposited On:23 Aug 2018 08:51

Repository Staff Only: item control page