edoc

Integrierte Kommunikation 2.0 und Crossmedia – vernetzte Kommunikation im Zeitalter digitaler Medien

Bruhn, Manfred and Zimmermann, Anja. (2016) Integrierte Kommunikation 2.0 und Crossmedia – vernetzte Kommunikation im Zeitalter digitaler Medien. In: Die 10 wichtigsten Zukunftsthemen im Marketing. Freiburg, pp. 163-185.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/53598/

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:06 Faculty of Business and Economics > Departement Wirtschaftswissenschaften > Ehemalige Einheiten Wirtschaftswissenschaften > Marketing und Unternehmensführung (Bruhn)
UniBasel Contributors:Bruhn, Manfred
Item Type:Book Section
Book Section Subtype:Further Contribution in a Book
Publisher:Haufe Gruppe
ISBN:978-3-648-07972-0
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item
Last Modified:22 Mar 2018 14:24
Deposited On:22 Mar 2018 14:22

Repository Staff Only: item control page