edoc

Erfindung einer werbewirksamen Tradition. Die Folklore der Schweizer Alpkäserei als Marketingstrategie der Milchwirtschaft

Orland, Barbara. (14 September 2011) Erfindung einer werbewirksamen Tradition. Die Folklore der Schweizer Alpkäserei als Marketingstrategie der Milchwirtschaft. NZZ - Neue Zürcher Zeitung. p. 6. Zürich.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/47103/

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Gesellschaftswissenschaften > Ehemalige Einheiten Gesellschaftswissenschaften > Wissenschaftsforschung (Maasen)
UniBasel Contributors:Orland, Barbara
Item Type:Newspaper or Magazine Article
Publisher:NZZ Medien
ISSN:0376-6829
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: News item print
Last Modified:27 Apr 2021 09:05
Deposited On:27 Apr 2021 09:05

Repository Staff Only: item control page