edoc

Erzählen in bewegten Werbebildern. Narrative Muster und Logiken des Werbens zwischen Story und Produkt

Wyss, Eva L.. (2011) Erzählen in bewegten Werbebildern. Narrative Muster und Logiken des Werbens zwischen Story und Produkt. In: Bildlinguistik. Theorien, Methoden, Fallbeispiele. Berlin, pp. 277-302.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/46794/

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Sprach- und Literaturwissenschaften > Ehemalige Einheiten Sprach- und Literaturwissenschaften > Deutsche Sprachwissenschaft (Häcki Buhofer)
UniBasel Contributors:Wyss, Eva L.
Item Type:Book Section, refereed
Book Section Subtype:Book Chapter
Publisher:Erich Schmidt Verlag
ISBN:978-3-503-12259-2
e-ISBN:978-3-503-12264-6
Series Name:Philologische Studien und Quellen
Issue Number:228
ISSN:0554-0674
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item
Last Modified:11 Dec 2019 13:35
Deposited On:11 Dec 2019 13:35

Repository Staff Only: item control page