edoc

Commodities im Dienstleistungsbereich. Besonderheiten und Implikationen für das Marketing

Bruhn, M.. (2011) Commodities im Dienstleistungsbereich. Besonderheiten und Implikationen für das Marketing. In: Commodity Marketing. Grundlagen und Besonderheiten. Wiesbaden, pp. 63-84.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/46678/

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:06 Faculty of Business and Economics > Departement Wirtschaftswissenschaften > Ehemalige Einheiten Wirtschaftswissenschaften > Marketing und Unternehmensführung (Bruhn)
UniBasel Contributors:Bruhn, Manfred
Item Type:Book Section
Book Section Subtype:Further Contribution in a Book
Publisher:Gabler
ISBN:978-3-8349-2566-4
e-ISBN:978-3-8349-6388-8
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item -- Edition: 2. Auflage
Last Modified:20 Jun 2017 09:08
Deposited On:20 Jun 2017 09:08

Repository Staff Only: item control page