edoc

Berechnendes Vertrauen in den blinden Glauben an den Markt. Eine Medienanalyse

Seele, Peter and Zapf, Christoph Lucas. (2015) Berechnendes Vertrauen in den blinden Glauben an den Markt. Eine Medienanalyse. In: Vertrauen. Basel, pp. 181-198.

Full text not available from this repository.

Official URL: http://edoc.unibas.ch/44833/

Downloads: Statistics Overview


Faculties and Departments:01 Faculty of Theology > Ehemalige Organisationseinheiten Theologie > Religion, Wirtschaft und Politik (Seele)
04 Faculty of Humanities and Social Sciences > Departement Gesellschaftswissenschaften > Fachbereich Nachhaltigkeitsforschung > Nachhaltigkeitsforschung (Burger)
UniBasel Contributors:Zapf, Christoph Lucas
Item Type:Book Section, refereed
Book Section Subtype:Further Contribution in a Book
Publisher:Schwabe
ISBN:978-3-7965-3451-5
Series Name:Schwabe interdisziplinär
Issue Number:7
Note:Publication type according to Uni Basel Research Database: Book item
Last Modified:18 Sep 2017 13:52
Deposited On:18 Sep 2017 13:52

Repository Staff Only: item control page